Ads 468x60px

joi, 29 noiembrie 2012

Biancăi Drăguşanu are o noua identitate: Un suflet sensibil cu o viaţă grea

Nu a avut parte de Sărbători în familie şi toată copilăria a încercat să-şi împace părinţii. Bianca spune că este foarte sensibilă şi dependentă de iubirea celor din jurul ei, dar că e tot timpul judecată.
Mama ei a plecat de-acasă când era mică, iar tatăl a vrut să se sinucidă din această cauză.
Spune însă că este un om optimist, ce încearcă să vadă partea plină a paharului, chiar dacă crede că sunt oameni care o urăsc în mod nejustificat. "Nu am avut parte de Sărbători în familie. Abia de curând relaţia cu părinţii mei a devenit mai apropiată. Nici nu ştiu exact care a fost primul sau ultimul Crăciun în familie. Singurul lucru pe care mi-l aduc bine aminte este că eram un copil năzdrăvan, care încerca să-şi împace părinţii. Dar sunt sigură că sunt oameni care au trecut prin lucruri şi mai rele", povesteşte Bianca la Cancan TV.
Roşcata spune că şi-a construit această imagine pentru că oamenii vor să vadă lucruri pozitive în viaţă. "Dacă m-am dus la o casă de copii şi n-am chemat presa sau n-am postat poze, nu interesează pe nimeni. Sunt tot timpul judecată".
Ea povesteşte că, atunci când părinţii s-au despărţit iar tatăl ei a a plecat de acasă, lucrurile au luat-o razna. Tatăl ei era fotbalist şi, după cum povesteşte mama fostei asistente, era tot timpul în cantonamente. "În 17 ani de căsnicie, adunat cred că am stat doar un an împreună", a dezvăluit doamna Mari, mama Biancăi.
Copil fiind, Bianca a pus la cale o strategie de împăcare şi şi-a convins sora să o părăsească pe mamă şi să se multe, alături de ea, la tată. Ideea era ca femeia să se întoarcă ca să stea cu ele. Iniţial, planul a dat roade. La scurt timp însă părinţii s-au separat din nou, iar Bianca a ajuns să aibă grijă de sora ei. De multe ori ea a fost cea care se ducea la şedinţele cu părinţii. "Sunt un foarte sensibil şi dependent de afecţiunea celor din jurul meu. Mama mea s-a recăsătorit. Acum mă înţeleg bine cu omul acela. Dar când eram mică îi tăiam hainele, îl urmăream. Speram să plece şi mama să se întoarcă. Încercam să mă răzbun, crezând că el e vinovat", povesteşte Bianca.
Roşcata dezvăluie că iniţial şi-a condamnat mama. "După ce ai mei s-au despărţit, în primul an nu am avut nici brad şi nu a venit nici Moş Crăciun". Tatăl tinerei nu a trecut cu uşurinţă peste divorţ. "Tatăl meu e mai orgolios şi a refuzat să vină la nunta surorii mele, ca să n-o vadă pe mama. De peste 20 de ani, de când s-au despărţit, eu nu l-am văzut cu altă femeie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu