Ads 468x60px

luni, 26 noiembrie 2012

Declaraţii senzaţionalele ale doamnei Roman. Mioara, despre Petrus

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport. VÂNATĂ de RA-APPS şi la un pas de a-şi pierde casa din Primăverii, Mioara Roman (72 de ani) merge mai departe, însă îi reproşează lui Petre Roman că a lăsat-o „cu lucrurile nerezolvate”. Spune că nu-l urăşte pe fostul soţ. Mai mult, doamna Mioara Roman vorbeşte foarte frumos despre Petrus, fiul Silviei şi al lui Petre Roman, copil despre care spune că seamănă cu legendarul bunic-erou în Spania, Walter Roman, pe care-l aseamănă cu ...UN ÎNGER.


„E prea târziu ca Petre să se întoarcă să-mi ceară iertare, are o nevastă şi un copil foarte drăguţ, care seamănă cu Walter, tatăl lui Petre Roman. Walter era un înger. Am memoriile lui, dacă le vedeţi, plângeţi două zile... Nu îl urăsc pe Petre, ura este un sentiment puternic. Îi reproşez doar că m-a lăsat cu lucrurile nerezolvate. Trebuia să mă lase măcar cum m-a luat. Şi îi mai reproşez ceva de fond: Petre n-a înţeles că a face politică în România după Ceauşescu e criminal. Până când nu exorcizăm ceauşismul din societate, nu se va schimba nimic”, a mărturisit, pentru „ring”, Mioara Roman.

„M-au scos din presă după ce m-am măritat cu Petre Roman”

„Prin anii ’80, m-au scos din presă (comuniştii – n.r.). Eu sunt cu adevărat disidentă, nu ca alţii. Eram şefa programelor în limba arabă ale Radioteleviziunii. M-au dat afară pentru că n-am vrut să lucrez pentru Ceauşescu şi, în principal, pentru că m-am măritat cu Petre Roman. Îmi spun prietenii că pe vremea lui Ceauşescu am avut probleme din cauza lui (Petre Roman – n.r.). Şi acum am probleme tot din cauza lui. Să sperăm că există un Dumnezeu.”

„Mi-am făcut praf viaţa degeaba. (...) Credeţi că am furat ca ăştia?”

„Nu mă simt prea bine, am şi eu o vârstă, mi-am făcut praf viaţa degeaba. Bine că au fetele slujbă şi mă ajută. Teoretic, se spune că 1.800 de lei pensie ar fi mult... După aproape 50 de ani de muncă la nivel înalt! La Revoluţie aveam două case, dar mi-am ţinut fetele la şcoală la Paris. Ce, credeţi că noi am furat ca ăştia? Şi începusem să facem o casă la Sinaia... Predau araba la Universitatea «Dimitrie Cantemir», e singurul lucru care mă animă. Mai iau şi de acolo 1.000 de lei. Am 30 de studenţi. Se cere limba arabă pentru că în ţările arabe se găsesc cele mai multe locuri de muncă plătite cu mii de dolari”, a mai povestit fosta soţie a lui Petre Roman.

„În martie 2013 am procesul mare pentru situaţia casei în care stau, este apelul făcut de mine. Aş putea ajunge pe drumuri, dar până în martie mai e, se schimbă guvernul, RA-APPS. Oricum, totul e o făcătură.”, MIOARA ROMAN

2.800 de lei este venitul lunar al Mioarei Roman: 1.800 de lei pensie şi 1.000 de lei salariul de profesor la Universitatea „Dimitrie Cantemir” din Capitală.

„Am început cu o garsonieră, iar în casa de acum am o cameră în plus faţă de apartamentul cu cinci camere pe care l-am avut pe Calea Victoriei, moştenit de la părinţi.”, MIOARA ROMAN

”Petre n-a înţeles că a face politică în România după Ceauşescu e criminal. Până când nu exorcizăm ceauşismul din societate, nu se va schimba nimic”, MIOARA ROMAN

„Acum 30 de ani, i-am spus lui Petre că, de fapt, m-am măritat cu taică-său. Walter Roman a fost un erou, un om cu principii. Dar s-au legat şi de el, săracul, a murit şi tânăr, la 69 de ani.”, MIOARA ROMAN

”Petre are o nevastă şi un copil foarte drăguţ, care seamănă cu Walter, tatăl lui Petre Roman. Walter era un înger. Am memoriile lui, dacă le vedeţi, plângeţi două zile...” MIOARA ROMAN

3 ani a împlinit Petrus, fiul lui Petre Roman, pe 7 noiembrie, eveniment marcat printr-o petrecere în familie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu