Ads 468x60px

vineri, 23 noiembrie 2012

O Reacţie ULUITOARE a lui Gigi Becali după umilința cu Stuttgart

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport. Chiar dacă Steaua a făcut un meci dezastruos cu nemţii, Gigi Becali şi-a felicitat echipa, chiar şi pe Laurenţiu Reghecampf. Cu jucătorii a bătut cuba în gura tunelului.

Mai preocupat de campania electorală decât de fotbal, Gigi Becali a trecut uşor peste umilinţa suferită de Steaua în faţa celor de la VfB Stuttgart. Patronul nu şi-a mai făcut praf fotbaliştii, aşa cum procedează de obicei. La final, i-a așteptat pe jucători în gura tunelului și a bătut cuba cu ei. Nu dădea bine să le facă scandal. Ar fi cântărit greu în sondaje, așa că, de această dată, a fost pașnic.
„E fotbal, ce contează? Nu mă aşteptam la acest rezultat. Am fost în vestiar şi le-am spus băieţilor să nu mai fie supăraţi că ăsta e fotbalul. Au multe meciuri de jucat de acum încolo şi se vor mai întâmpla şi altele de genul ăsta. E un meci de fotbal, de ce să stea supăraţi? Le-am zis aşa: Câte puncte aveţi? 10 puncte, da? Le-am făcut eu? Nu, le-aţi făcut voi. Bravo vouă şi cu asta basta.
Suntem pe primul loc, care-i problema? S-a complicat situaţia? S-a complicat. De ce să fiu supărat? Ei au făcut punctele astea zece. Dacă le făceam eu, atunci eram supărat. Altfel de ce? Nu există niciun motiv să fiu supărat. Pe Reghecampf l-am îmbăţişat", a spus Gigi Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu