Ads 468x60px

joi, 22 noiembrie 2012

romania riscăm să pierdem un simbol naţional. "Care ar putea ajunge EMBLEMA naţională a Marocului"

Stiri Extreme După ce Poiana a devenit ciocolată bulgărească, iar Nokia şi Colgate Palmolive ne-au împuţinat joburile în plină criză economică (mutându-şi parţial sau total fabricile din ţară), teama că Dacia o să devină maşină marocană s-a strecurat cu uşurinţă şi pe nevăzute în conştiinţa publicului român. Plecarea unei companii din România afectează o listă lungă de persoane: angajaţi, familiile acestora, parteneri de afaceri sau furnizori.

Pe timp de recesiune însă, procesul se transformă într-o adevărată tragedie socială şi economică. Din păcate, de la declanşarea crizei în urmă cu patru ani, o serie de corporaţii internaţionale şi-au mutat sau, în unele cazuri, au lichidat afacerile din România, iscând adevărate drame la scară locală. Altele continuă să ameninţe cu mutarea.

Ciocolata Poiana, unul dintre cele mai respectate branduri româneşti din ultimii ani, şi-a luat cetăţenie bulgară. Tot în Bulgaria (la Varna) şi-a mutat fabrica de îngheţată şi Nestle.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu