Stiri Extreme După ce Poiana a devenit ciocolată bulgărească, iar Nokia şi Colgate
Palmolive ne-au împuţinat joburile în plină criză economică (mutându-şi
parţial sau total fabricile din ţară), teama că Dacia o să devină maşină
marocană s-a strecurat cu uşurinţă şi pe nevăzute în conştiinţa
publicului român. Plecarea unei companii din România afectează o listă
lungă de persoane: angajaţi, familiile acestora, parteneri de afaceri
sau furnizori.
Pe timp de recesiune însă, procesul se transformă
într-o adevărată tragedie socială şi economică. Din păcate, de la
declanşarea crizei în urmă cu patru ani, o serie de corporaţii
internaţionale şi-au mutat sau, în unele cazuri, au lichidat afacerile
din România, iscând adevărate drame la scară locală. Altele continuă să
ameninţe cu mutarea.
Ciocolata Poiana, unul dintre cele mai
respectate branduri româneşti din ultimii ani, şi-a luat cetăţenie
bulgară. Tot în Bulgaria (la Varna) şi-a mutat fabrica de îngheţată şi
Nestle.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu