Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne
si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene,
sociale si din sport.
Discovery Channel, principala televiziune din portofoliul companiei
Discovery, a pierdut aproape 50% din piaţa de distribuţie TV din
România, odată cu scoaterea sa de pe reţelele de cablu şi de pe
platforma digitală Digi a RCS&RDS, au declarat, pentru MEDIAFAX, mai
multe surse din piaţa media.
La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din
România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de
reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are
peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), au mai spus
aceleaşi surse.
Astfel, este de aşteptat ca impactul asupra audienţei televiziunii
Discovery Channel să fie semnificativ în urma deciziei RCS&RDS de a
scoate, începând de joi seară, televiziunea de pe reţelele sale de
cablu, analogic şi digital, după ce, pe 23 noiembrie, compania de
telecomunicaţii a scos postul şi de pe reţeaua sa de satelit Digi.
În acest moment, niciuna dintre televiziunile operate de Discovery
Networks în România nu mai este difuzată pe RCS&RDS (cablu şi DTH/
digital).
RCS&RDS a scos, joi seară, de pe reţelele sale de cablu (care au
aproximativ două milioane de abonaţi, n.r.) toate canalele operate de
compania Discovery Networks, inclusiv Discovery Channel, fără a-şi
anunţa telespectatorii şi fără a avea aprobarea Consiliului Naţional al
Audiovizualului (CNA) pentru modificarea grilei de programe, aşa cum
impune Legea audiovizualului.
Astfel, RCS&RDS a scos din pachetul de bază de pe reţelele de cablu
televiziunile Discovery Channel şi Animal Planet, în locul acestora
fiind incluse History Channel, post care se afla până în prezent în
pachetul suplimentar al operatorului de telecomunicaţii, dar şi
televiziunea BBC Entertainment.
Totodată, RCS&RDS a scos, joi seară, posturile TLC, Discovery
Science şi ID Investigation Discovery (toate aflate în portofoliul
companiei Discovery), care se regăseau într-un pachet suplimentar în
reţelele de cablu ale companiei de telecomunicaţii, pentru care abonaţii
plătesc un abonament suplimentar de 7 lei, faţă de abonamentul la
pachetul de bază.
Scoaterea canalelor Discovery din reţelele de cablu ale RCS&RDS s-a
produs în câteva ore, pe parcursul serii de joi, înainte cu o zi ca
acordul de retransmisie între Discovery şi RCS să expire (acordul expiră
pe 30 noiembrie).
Pe de altă parte, RCS&RDS a solicitat, miercuri, 28
noiembrie, Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) aprobarea să
scoată canalele Discovery şi de pe reţelele sale de cablu, analogic şi
digital, după ce, pe 23 noiembrie, compania de telecomunicaţii a scos
Discovery Channel şi de pe reţeaua sa de satelit Digi.
Reprezentanţii CNA au declarat joi, 29 noiembrie, pentru MEDIAFAX, că
RCS&RDS invocă în adresa depusă la Consiliu, prin care a solicitat
scoaterea canalelor Discovery de pe reţelele sale de cablu, expirarea
contractului pe care operatorul de cablu îl are cu compania Discovery.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu