Ads 468x60px

marți, 27 noiembrie 2012

Un pensionar care şi-a făcut schimbare de sex vrea să fie din nou bărbat: "M-am săturat să mă machiez" E greu să fii femeie!

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
Gary Norton, un pensionat de 75 de ani din Marea Britanie care şi-a făcut schimbare de sex în urmă cu 23 de ani, s-a răzgândit şi vrea să se transforme din nou în bărbat.
În urmă cu două decenii, Norton era convins că este o femeie în trupul unui bărbat şi a decis să-şi facă schimbare de sex. Zis şi făcut!
După câteva intervenţii chirurgicale, el a devenit femeie atât din punct de vedere fizic, cât şi legal, schimbându-şi numele în Gillian. După ce a făcut acest pas, el a fost părăsit de soţia şi de cei patru copii ai săi.

Însă, după 23 de ani, el şi-a dat seama că pasul făcut a fost o greşeală şi că vrea să redevină bărbat.
Omul spune că a luat hotărârea de a reveni la sexul cu care s-a născut după ani de zile în care s-a machiat şi s-a coafat.
"Sunt bărbat şi întotdeauna voi fi. Încă nu pot să cred că asta mi se întâmplă mie. Nu ar fi trebuit să mă operez niciodată. Am trăit într-o minciună, iar schimbarea sexului a fost greşeala vieţii mele. M-a izolat de familie, de copii, pe care as face orice să-i văd din nou", a declarat bărbatul, potrivit Daily Mail.
Gary s-a programat deja pentru o operaţie de mastectomie şi urmează să redevină bărbat în curând, dar primarul din oraşul său nu vrea să-i schimbe identitatea din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu