Ads 468x60px

luni, 26 noiembrie 2012

USL Crin Antonescu explică de ce evită să se întâlnească cu președintele Băsescu

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
Copreședintele USL Crin Antonescu a explicat, duminică seară, de ce evită să se întâlnească cu președintele Traian Băsescu.

„Eu nu sunt nici naiv, nici infantil, adică nu mă văd cu Băsescu așa, că am eu ciudă pe el. Sunt niște lucruri simbolice care contează în politică, în istorie. Dacă Traian Băsescu este ilegitim, dacă s-a dus la Cotroceni împotriva voinței majorității cetățenilor români cu drept de vot, pentru mine este ilegitim și atunci exceptând situații de forță majoră, orice prezență a mea acolo ar fi o recunoaștere, fie și indirectă a condiției sale de președinte", a spus Antonescu, la Antena 3, întrebat de ce evită să se întâlnească cu președintele Băsescu.
Antonescu a explicat și unele declarații ale premierului Victor Ponta, potrivit cărora acesta din urmă este obligat să se întâlnească cu Traian Băsescu „instituțional".
„Victor Ponta, de exemplu, atunci când remaniază un ministru, trebuie să meargă acolo ca la notar, instituțional și ăsta e sensul unei declarații pe care Victor Ponta a făcut-o la un moment dat. >>Domnule, mie îmi pare rău că nu îmi pot permite luxul pe care și-l permite Antonescu, pentru că aș face același lucru, pentru că simt același lucru<<. Sigur, el nu poate, nu e nicio divergență între noi", a mai explicat Antonescu.
Chiar dacă evită cât mai mult să meargă la Cotroceni, liderul liberal a punctat că „probabil" va merge la Palat pentru investirea noului Guvern, susținând că „recunoașterea noului Guvern este mai importantă decât recunoașterea sau nerecunoașterea președintelui".
„Nu am luat încă o decizie în legătură cu asta, dar probabil că da, pentru că este vorba de investirea unui Guvern care rezultă din voința națională, pentru că accentul cade pe acest Guvern și nu pe președinte, care are rolul său legal și probabil că da (n.r. - va merge la Cotroceni). Dar asta pentru că recunoașterea noului Guvern este mai importantă decât recunoașterea sau nerecunoașterea președintelui", a punctat liberalul.
Președintele Senatului a spus că va participa la festivitățile organizate de 1 Decembrie, chiar dacă va fi prezent și președintele, Traian Băsescu.
„Da, pentru că eu în calitate de președinte al Senatului, în calitate de om politic care conduce un partid și PNL pe deasupra, nu mă duc la 1 Decembrie la niște festivități ca să-l cinstesc pe Traian Băsescu sau nu. E Ziua Națională a României, vine și Traian Băsescu ne comportăm civilizat, nu vine, e decizia domniei sale, nu mă duc acolo pentru Traian Băsescu, deci nu are importanță pentru mine dacă vine sau nu", a explicat copreședintele USL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu