Ads 468x60px

luni, 26 noiembrie 2012

Vlădan ar putea scăpa, ' călăul de la Perla ', de sentinţa pe viaţă?

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.Gheorghe Vlădan, angajatul MAI care şi-a ucis soţia şi pe colega acesteia şi a mai rănit prin împuşcare alte şase persoane, în coaforul de la Perla, înainte cu trei zile de Ziua Femeii, îşi poate primi sentinţa astăzi, la termenul de judecată pe care îl are la Tribunalul Bucureşti.
Toţi cei implicaţi în acest caz, inclusiv avocata ucigaşului cu pistol de la Perla, se aşteaptă la „închisoare pe viaţă”. Cu toate acestea, Vlădan, în închisoare, l-a salvat de la moarte pe celebrul Nati Meir. Ar putea acest gest să devină o circumstanţă atenuantă pentru ”călăul de la Perla”?
udecătorii de la Tribunalul Bucureşti se pot pronunţa astăzi în procesul lui Gheorghe Vlădan, bărbatul care şi-a golit încărcătorul pistolului de 9 milimetri în persoanele care se aflau în coaforul de la Perla în ziua de 5 martie. El era supărat că soţia lui, Felicia, începuse acţiunea de divorţ, aşa că s-a dus la locul ei de muncă şi a împuşcat-o mortal. La fel a procedat şi cu una dintre colegele ei, casiera „care nu i-o dădea la telefon pe Felicia”. Vlădan a împuşcat-o mortal pe soţia sa, dar şi pe casiera de la coaforul Perla, anul acesta, în preajma Zilei Femeii. Alte şase persoane, rănite, au scăpat cu viaţă ca prin minune. Procesul Perla durează de câteva luni bune. Azi, judecătorul de primă instanţă, de la Tribunalul Bucureşti, ar putea da... sentinţa.

Salvarea lui Meir, circumstanţă atenuantă? La termenul de azi, care ar trebui să fie ultimul, se aşteaptă sentinţa judecătorilor, care, cel mai probabil, ar putea fi detenţia pe viaţă. Avocata inculpatului, Eugenia Rădoi, speră că pedeapsa va fi mai blândă şi are de gând să invoce gestul altruist pe care Vlădan l-a făcut în urmă cu aproape două săptămâni, atunci când l-a salvat de la suicid pe Nati Meir, colegul său de celulă. „O să folosim acest eveniment ca circumstanţă atenuantă. Faptul că l-a salvat pe Nati Meir arată că Gheorghe Vlădan nu este o persoană rea. În momentul în care s-au produs faptele de care e acuzat a reacţionat în urma unui impuls. A fost provocat, de aceea a reacţionat aşa. Dacă nu intervenea casiera, pleca. Ea l-a tras de mânecă atunci când voia să plece din salonul de coafură. Pe casetă nu se vede, se observă doar când el o împinge după ce ea l-a tras de mânecă”, explică avocata ucigaşului, care speră că judecătorii vor fi mai indulgenţi. „Mă aştept să-i dea pe viaţă, dar sper să-i micşorez pedeapsa”, a încheiat Eugenia Rădoi.

Bogdan, fiul lui Vlădan: „O să-i ascult în continuare sfaturile” Şi fiul lui Vlădan s-a împăcat cu ideea că tatăl său îşi va petrece restul vieţii după gratii. „Când stau de vorbă cu el, nu mă gândesc unde e şi cât stă. Mă gândesc doar că e tata şi că îmi vrea binele. O să-i ascult în continuare sfaturile pentru că e părintele meu”, a povestit Bogdan Vlădan. Tânărul a mai spus că nu va fi în sală astăzi, când tatăl său va primi, probabil, verdictul magistraţilor. „Nu mă pot mişca. Am suferit o ruptură de ligamente în timpul competiţiei din Rusia, la care am participat săptămâna asta, şi nu mă pot deplasa deocamdată”, a mai spus tânărul care practică judo de foarte mulţi ani şi care spune că nu va putea fi alături de tatăl său atunci când judecătorii i-ar putea citi sentinţa.

„Mă aştept să-i dea pe viaţă, dar sper să-i micşorez pedeapsa.”, Eugenia Rădoi, avocata lui Gheorghe Vlădan

„Dacă nu intervenea casiera, pleca. Ea l-a tras de mânecă atunci cînd voia să plece din salonul de coafură.”, Eugenia Rădoi, avocata lui Gheorghe Vlădan

„Când stau de vorbă cu el, nu mă gândesc unde e şi cât stă. Mă gândesc doar că e tata şi că îmi vrea binele.”, Bogdan Vlădan, fiul lui Gheorghe Vlădan

”Faptul că l-a salvat pe Nati Meir arată că Gheorghe Vlădan nu este o persoană rea. A reacţionat în urma unui impuls. Dacă nu intervenea casiera, pleca. A fost provocat.”, Eugenia Rădoi, apărătoarea lui Gheorghe Vlădan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu